خرید مستقیم مبل از کارخانه هالیدی

خرید مستقیم مبل  از کارخانه چطور ؟  

شاید بارها شنیده باشید و یا بدانید که خرید یک محصول در سه حالت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود . ( اینجا مقصودمان آشنایی با روش خرید مستقیم مبل از کارخانه می باشد)

نخست مراجعه به تولید کننده آن کالا (کارگاه یا کارخانه)

دوم مراجعه به پخش کننده عمده  آن کالا در بازار 

سوم مراجعه به بورس آن کالا در بازار (بورس منظور فراوانی مغازه های فروش آن کالاست)

شاید در دنیای امروزی انجام گزینه های بالا عملا امکان پذیر نباشد اما ما اینجا با حذف واسطه های بازار عملا هر سه شرایط فوق را برای شما مصرف کننده گرامی فراهم کردیم.

خرید مستقیم مبل از کارخانه هالیدی این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به همراه جدید ترین طرح ها خریداری نمایید    که این یک خرید دل انگیز برای شما مشتریان عزیز می باشد.

لازم بذکر است که شما می توانید  از صنایع چوبی هالیدی  محصول مورد نظر خود را به دو روش حضوری و غیر حضوری با کمترین مبلغ خریداری نمایید.

باید به  مشتریان عزیزی که بصورت غیر حضوری محصولات ما را خریداری می نمایند یاد آوری نماییم که محصول تولید شده دقیقا عین عکس آن محصول می باشد و ما همیشه وظیفه ی واگذاری به خود را ضمانت می نماییم.

 ما در خانواده هالیدی پس از بررسی کامل محصولات تولید شده از نظر کیفیت باطنی و ظاهری آنها را  با بسته بندی کامل و  وکیوم  شده  به سراسر ایران عزیزمان با مطمئن ترین و معتبر ترین باربری ها ارسال می نماییم.

شما با خرید از خانواده هالیدی در ظاهر کالای خود را از نمایشگاه خریداری نموده اید که در واقعیت شما گویا به درب کارخانه (تولیدی مبلمان ) مراجعه کرده و در آنجا محصول خود را با نازلترین قیمت از ما خریداری نموده اید.

                اعتبار شما  سرمایه ماست 

آرامش و آسایش با خانواده هالیدی