مبل استیل

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که چند نوع مبل (مبل استیل،مبل راحتی،مبل کلاسیک) داریم و اصلا بنابر اسم و نوع آنها شکلشان چگونه می باشد. امروز ما اینجا در صنایع چوبی هالیدی در کنار شما هستیم تا با مبل استیل بیشتر آشنا شویم.

برای جواب به این  سوال که  مبل استیل چیست باید یادآوری نمایم که در حالت کلی و بازارهای مبلمان ما  سه نوع مبل داریم:

  • مبل استیل

  • مبلمان کلاسیک

  • مبل راحتی

مبل استیل یا بعبارتی دیگر مبل سلطنتی از

محدود  محصولات  پرطرفداری است که  از ابتدای حضور مبلمان در منازل انسانها حضوری پر رنگ و چشمگیر داشته است .باعنایت به سلیقه های  مختلف و همچنین فرهنگ های مختلف در جوامع بشری و کشورهای جهان مدل های مختلف و طراحی های منحصر به فردی را پیدا کرده است.از جمله این طرح ها می توان مدل های فرانسوی،مصری،فرهی،هخامنشی،چپنتر،برژه،شل،برمود و انگلیسی را برشمرد.
شاید به جرات  بتوان گفت زیباترین نوع مبلمان از دیدگاه مشتریان  محترم در صنعت مبلمان  ایران  مبل کلاسیک و یا همان مبل استیل می باشد.اوج ظرافت و طراحی در این نوع مبلمان می باشد که منبت کاری های فراوان با  طرح های پیچ در پیچ از گل دارد.

البته  به خاطر نوع اجناس به کار رفته و همچنین ظرافت و سختی  بیشتر در طراحی مبلمان استیل  (کلاسیک ) نسبت به سایر مدل ها قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است.

از جمله ویژگی‌ها و شاخصه های مبلمان استیل می توان موارد ذیل را برشمرد:

 جنس کلاف مبلمان

– ارتفاع بلندتر در قیاس با مبل های دیگر

 – منبت کاری‌ و ظرافت های خاص و زیاد در طراحی  

– وزن بالای این نوع از مبلمان  

– تشک دوبل از نوع یک تکه  

– استفاده زیاد از انواع چوب های موجود در کشور و چوب های وارداتی  

– دارا بودن تاج و شکل نمایشی و تشریفاتی  

ناگفته نماند که عمر مبل استیل بعلت چوب بکار رفته در آن بسیار بالا می باشد.

حال که با مبل استیل آشنا شده اید  بهتر است بعد از انتخاب مدل مبلمان (مبل استیل،مبل راحتی،مبل کلاسیک) و رنگ پارچه آن متناسب با معماری و دیزاین منزل خود و همچنین  جنس و کیفیت چوب بکار رفته در کلاف مبل ، حتما نشیمن آن را نیز تست نمایید و ازکیفیت آن اطمینان حاصل کنید تا بیشترین لذت  از  خرید یک ست مبل استیل را  تجربه نمایید.

ما اینجا در صنایع چوبی هالیدی با ارائه جدیدترین طرح های ژورنالی روز دنیا و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار کشور و دنیا و با کمک  مشاوران و کارشناسان خبره در صنعت مبلمان کشور، آماده هستیم تا مبلمانی در شأن  شما مشتری گرامی را به قیمت درب کارخانه با حذف واسطه ها خد متتان ارائه دهیم .مبل های استیل هالیدی با چوب های راش گرجستان و به شرط کارشناسی و کیفیت بالا با ضمانت 3 ساله تولید می گردد. شما می توانید در قسمت مبل استیل مدل های مختلف ما را ببینید ، انتخاب نمایید و بصورت حضوری و غیر حضوری خرید نمایید.

باتشکر صنایع چوبی هالیدی (انتشار مطالب بدون ذکر منبع ممنوع می باشد)