روکش ژله ای مبل چیست؟

مقاله آشنایی با کاور مبل راحتی-روکش ژله ای مبل استیل-روکش ژله ای مبل راحتی را از کارخانه صنایع چوبی هالیدی بهترین کارخانه و تولید کننده مبلمان در تهران بخوانید.

روکش ژله ای مبل

شاید بسیاری از مردم همانند من پس از شنیدن نام رومبلی یا کاور مبل به یاد روکش های پارچه ای گلدار و رنگارنگی می افتید که در منزل پدربزرگ ها  مادربزرگ های ما همیشه روی مبل ها خودنمایی می کرد تا از مبل را از شیطنت های ما محفوظ نگه دارد.در واقع در ذهن ما سبکی سنتی و اصیل ریکاوری می شود. اما امروزه با پیشرفت صنعت و علم نوع جدیدی از روکش های مبل به بازار ارائه شده است که همه آنرا با نام روکش ژله ای مبل می شناسیم.اگر شما بدنبال خرید روکش مبل برای مبلمان منزل خود هستید پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را دنبال کرده تا با این نوع از روکش مبل بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه رومبلی

تحقیقات ما در هالیدی نشان می دهد که تاریخ رومبلی به اواسط قرون وسطی در اروپا برمیگردد.آن زمان با توجه به مبل های سلطنتی و قیمتی از پارچه و یا برزنت هایی بعنوان روکش مبل استفاده می کردند که مبلمان را در برابر گرما،سرما،گرد و خاک و آلودگی محافظت نماید.این روش تا همین لحظه که شما این مقاله را می خوانید ادامه پیدا کرده است و فقط نوع روکش های در گذر زمان تغییر کرده است.

روکش مبل ژله ای چیست؟

اگر به بازار سری بزنید حتما نام  انواع و اقسام روکش ها از جمله پلاستیکی ، شیشه ای ، ژله ای ، طلقی و ژلاتینی را از زبان فروشندگان می شنوید.همه ی این روکش ها در حالت اولیه بصورت طلق نرم و شفاف می باشند که بنابر سایز مبلمان منزل شما بریده و دوخته می شوند. جنس روکش مبل ژله ای خیلی انعطاف پذیرو شفاف بوده و از پلیمر پی وی سی می باشد.این روکش ها مناسب خانواده هایی با بچه های خردسال و شیطون می باشد البته خانواده های پرجمعیت نیز می بایست این روکش ها را در اولویت خود قرار دهند.

قیمت‌ روکش‌ ژله‌ای

کیفیت و جنس روکش ها (مهمترین ویژگی روکش با کیفیت نرم و شفاف بودن آن است) همچنین تعداد و اندازه آنها نقش بسزایی در قیمت آن دارد که در هنگام خرید می بایست به آن توجه نمایید.

مزایای روکش مبل ژله ای

1- محافظ عالی

این روکش مبل شما را در برابر آب ، چای ، قهوه و هرگونه نوشیدنی و خوراکی بسیار خوب و عالی محافظت می کند و جنس واترپروف دارد.

2- ضدخش

باتوجه به جنس ژله ای آن اصلا روی آن خش نمی افتد.

3- بی‌خطر

هیچگونه عوارض و خطری برای خردسالان و بزرگسالان ندارد.

4- حفظ ارزش مبل

روکش ژله ای مبل از مبل شما در برابر افت قیمت بدلیل مصرف بیش از حد آن جلوگیری می کند و ارزش ریالی آن حفظ می شود.

5- طراحی جدید

طراحی کاملا به روز و زیبا دارد.

6- سهولت در تمیز کردن

باتوجه به جنس آن خیلی راحت و آسان تمیز می شود و نیاز به ابزار خاصی ندارد.

7- ضدآلرژی

چونکه مانع از جمع شدن گرد و خاک و آلودگی روی مبل و پارچه آن می شود در نتیجه کاملا مانع از ایجاد آلرژی برای اهالی خانه می شود.

معایب روکش مبل ژله ای

1- امکان پارگی

چونکه جنس این کاور مبل حالت پلاستیکی می باشد در نتیجه بزرگترین ضعف آن احتمال پارگی روکش مبل می باشد.

2- تعرق

و باز هم بعلت جنس روکش امکان تعرق و آسیب به مبل زیاد می باشد و می بایست هنگام استفاده به این موضوع توجه نمود.

در پایان باید عرض کنیم  که این خود شما هستید که با توجه به شرایط زندگی و نیز دکوراسیون منزل خود از بین روکش پارچه ای مبل و روکش ژله ای مبل یکی را انتخاب می نمایید.اما قطعا روکش ژله ای مبل گزینه ی مناسبی می باشد.

اگر به کارخانه مبلمان ، تولید کننده مبلمان ، مبل استیل ، مبل کلاسیک ، مبل راحتی ، مبل تخت خواب شو ، مبل ال ، مبل ارزان ، مبل جهیزیه ، جهیزیه ، مبل ارزان چهاردانگه ، مبل ارزان یافت آباد ، مبل ارزان خاوران ، مبل ارزان تهران ، مبل ارزان تکاوران ، مبل چستر ، مبل چستر کلاسیک ، مبل اداری ،مبلمان خانگی ، مبلمان اداری ، مبل تخفیفی ، کاور مبل راحتی-روکش ژله ای مبل استیل-روکش ژله ای مبل راحتی جشنواره مبل ،کاور مبل ، کاور مبل، روکش مبل ژله ای ، روکش مبل راحتی ، روکش مبل در تهران ، روکش مبل ارزان دکور مبل ، نمایشگاه مبلمان در تهران و یا ارسال در سراسرکشور را دارید با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *